Müşteri Şikayetleri ile Başa Çıkma Teknikleri Eğitimi

11 Ocak 2017 Çarşamba

Etkin yönetimin koşullarından birisi de, müşteri şikayetleri ile karşılaştığımızda, izlememiz gereken yöntemlerini bilip bunları başarı ile uygulamaktır. Tüm müşteri şikayet bildirimleri belirli bir nedene dayanmaktadır. Söz konusu eğitim ile müşteri(insan) kavramından yola çıkarak, davranışlar ile bütünleşen bir süreçte sadece satış değil, satışa destek ve operasyon açısından çözüm sağlayan elemanların yönetilmesi, verim alınması ve karlılığa ulaşırken müşteriyi de kaybetmeden yönetim modelleri oluşturulması amaçlanmıştır.


Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında “Müşteri Şikayetleri İle Başa Çıkma Teknikleri Eğitimi”  10 Mart 2017 tarihinde Odamız Antalya Kültür Sanat Eğitim Salon'unda gerçekleştirilecektir.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2017 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • Antalya Kadın Müzesi
  • Fuar