TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi
16 Mart 2017 Perşembe
ünümüz rekabet ortamında ürün ve hizmet alanındaki yenilikler yerleşik performans düzeylerinin yeniden tanımlanmasına yol açmaktadır. Başarılı işletmeler için müşterilerin gereksinimlerini yönetmek vet markalarını korumak açısından şikayet yönetim sistemini kurmak önemli bir gerekliliktir. Bu standart, müşteri şikayetlerini başarılı bir şekilde ele almanın kilit gerekliliklerini belirtir ve işletmenizde müşteri memnuniyetsizliği ile başa çıkmanıza yardımcı olur.
Odamız, Türk Standartları Enstitüsü işbirliği ile “TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi” düzenlemiş olup; 15-16 Mayıs 2017 tarihlerinde Odamız Eğitim Salon'unda gerçekleştirilecektir.
Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.