Müşteri Memnuniyeti,Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

14 Eylül 2018 Cuma

Müşteri, müşteri memnuniyeti ve sadakati günümüzün rekabetçi dünyasında giderek artan bir öneme sahiptir. İşletmeler pazar payı yerine müşteri payı anlayışını izlemektedirler. Bunun için en çok kullanılan yöntem müşteri ilişkileri yönetimidir. Müşteri ilişkileri yönetimi, bir işletmenin temelini oluşturmakta ve başarısının gizli kahramanı olarak uyguladığı stratejiler doğrultusunda hedeflerine ulaşabilmesini sağlamaktadır.


Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında “Müşteri Memnuniyeti, Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi” 17 Ekim 2018 tarihinde Odamız Antalya Kültür Sanat Eğitim Salon'un da gerçekleştirilecektir.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2018 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination