Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Bilgilendirme Semineri
21 Ağustos 2019 Çarşamba
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM ) eğitimi ile doğru zamanda potansiyel müşterilere ulaşmayı ve her kanalda onlara erişmek hedeflenmektedir. CRM yazılımı, her büyüklükteki işletmelerin fırsatları daha yakından incelemesine ve raporlamasına yardımcı olmaktadır. Seminerde; hipnotik dil kalıpları, satış pazarlamada ikna yöntemleri, müşteri tipleri ve var olan CRM yöntemleri, CRM araçları ve yazılımları, etkin sonuç almak için atılacak adımlar ve yeni nesil pazarlama yöntemleri konularının aktarılması amaçlanmaktadır.
Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında “Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Bilgilendirme Semineri” ücretsiz gerçekleştirilecek olup; 27 Eylül 2019 tarihinde Odamız Eğitim Salon'unda gerçekleştirilecektir.
Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.