Müşteri Memnuniyeti Anketleri Eğitimi

11 Ekim 2011 Salı

Odamız, Türk Standartları Enstitüsü işbirliği ile “MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKETLERİ EĞİTİMİ” düzenlemiştir.


Günümüz rekabet ortamında ürün ve hizmet alanındaki yenilikler yerleşik performans düzeylerinin yeniden tanımlanmasına yol açmaktadır. Müşteri memnuniyetine önem vermek, başarılı işletmeler için müşterilerin gereksinimlerini yönetmek ve markalarını korumak açısından önemli gerekliliklerden biridir.

 

Ayrıntılı bilgi için ATSO AKADEMİ bölümünü tıklayınız.

  

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2019 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • Yörex