Turizm Sektöründe Müşteri Memnuniyeti Yaratma Eğitimi

31 Mart 2011 Perşembe

Turizm sektörü içinde görev alan her çalışan ve yönetici tüm çabasını müşteri memnuniyeti yaratmak üzerine yoğunlaştırmalıdır. Sektör içinde ilişkide bulunduğunuz iç misafir ile hizmet sunduğunuz dış misafirlerin iş süreçlerindeki önemini vurgulamak, çalışanlara farklılık yaratmak ancak müşteri memnuniyetindeki bilinçlendirme ile kazanılmaktadır.


Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında Kemer Temsilciliğimizde “Turizm Sektöründe Müşteri Memnuniyeti Yaratma konulu ücretsiz bir eğitim semineri düzenlenecektir.

 

Ayrıntılı bilgi için ATSO AKADEMİ EĞİTİM PROGRAMLARI bölümüne giriniz

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2020 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • Fuar
  • Fuar