Fark Yaratan Müşteri Memnuniyeti Sağlama Eğitimi

1 Nisan 2011 Cuma

Günümüzde rekabet için sadece fiyatın düşük olması yeterli olmamaktadır. Eğer işletmeler, rakiplerine karşı önemli bir üstünlük sağlamak istiyorlarsa müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşım ile hizmetini devam ettirmesi gerekmektedir.


Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında “FARK YARATAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMA” eğitimi düzenlecektir.

 

Ayrıntılı bilgi için ATSO AKADEMİ EĞİTİM PROGRAMLARI bölümüne giriniz.

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2020 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • Fuar
  • Fuar