TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetlerin Ele Alınması Eğitimi

19 Ocak 2011 Çarşamba

Günümüz rekabet ortamında ürün ve hizmet alanındaki yenilikler yerleşik performans düzeylerinin yeniden tanımlanmasına yol açmaktadır. Başarılı işletmeler için müşterilerin gereksinimlerini yönetmek ve markalarını korumak açısından şikayet yönetim sistemini kurmak önemli bir gerekliliktir. Bu standard, müşteri şikayetlerini başarılı bir şekilde ele almanın kilit gerekliliklerini belirtir ve işletmenizde müşteri memnuniyetsizliğiyle başa çıkmanıza yardımcı olur.


Odamız, Türk Standartları Enstitüsü işbirliği ile “TS ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİNİN ELE ALINMASI” konulu eğitim düzenlenecektir.

Eğitimlerimize katılmak isteyenler Odamız web sayfası (www.atso.org.tr) üzerinden online olarak başvuru ve ödeme işlemlerini gerçekleştirebilirler. Eğitimlerimizde katılımcı sayısının sınırlı olması ve kayıtlarda başvuru sırasının dikkate alınması nedeniyle öncelikle online başvuruda bulunmanız tavsiye edilmektedir.

 

 

Eğitmen: Sevgi ÖLGÜN

Tarih: 7-8 Şubat 2011

Saat: 09:30 – 17:00 

Yer: ATSO Eğitim Salonu 4. Kat

Katılım Payı:  Odamız üye/üye çalışanı için 100 TL, üye olmayan katılımcı için 150 TL’dir.

Ayrıntılı bilgi için ATSO AKADEMİ EĞİTİM PROGRAMLARI bölümüne giriniz.

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2022 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • İlan
  • LÖSEV
TS 10002