20 Nisan 2010 Salı
Günümüzde rekabet için sadece fiyatın düşük olması yeterli olmamaktadır. Eğer işletmeler, rakiplerine karşı önemli bir üstünlük sağlamak istiyorlarsa müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşım ile hizmetini devam ettirmesi gerekmektedir. Müşterinin hem alışveriş sırasında hem de sonrasında dikkate alınması maliyeti ne olursa olsun müşteri sadakatini sağlayarak maliyetleri fazlasıyla karşılayacaktır.
Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında devam eden eğitim programımız kapsamında bulunan “Müşteri Memnuniyeti Odaklı Yönetim” konusundaki eğitimimize üyelerimiz, üye çalışanlarımız davetli olup; genel katılıma açık bir eğitim gerçekleştirilecektir.
Detay Bilgi için ATSO AKADEMİ EĞİTİM PROGRAMLARI Bölümüne Giriniz...