ATSO ElmalıTemsilciliği’nde Müşteri Odaklılık ve Stratejik Pazarlama Yönetimi Eğitimi

19 Ekim 2017 Perşembe

İşletmelerde rakiplerin sayısı küreselleşmeyle birlikte artmaktadır. Her yıl çalışılan alana yeni yeni rakipler girmektedir. Alıcıların önlerindeki alternatifler arttıkça,fiyata karşı giderek daha duyarlı hale gelmektedirler. Ürünleri yada hizmetleri farklılaştırma gittikçe önem kazanmaktadır. Müşteri odaklı düşünme bu noktada ortaya çıkar. Koşulsuz müşteri tatmini anlamına gelir.Müşteriyi hem alışveriş sırasında hem de satış sonrasında , maliyeti ne olura olun, hoş tutmayı içerir. Çünkü bu yolla müşterinin sadakatini ağlamak, maliyetleri fazlasıyla karşılayacaktır Stratejik pazarlamada amaç karlılık, karlılık sağlandığı takdirde bunun ardından büyüme gelecektir. Gıda sektöründe yeni ürün yaratmak ve bunu tüketicinin tercih edeceği bir ürün yapığı, rakiplerden bir adım öne geçmek çok önemlidir.


Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında “Elmalı Temsilciliği’nde Müşteri Odaklılık ve Stratejik Pazarlama Yönetimi Eğitimi ” 14 Kasım 2017 tarihinde Elmalı Meslek Yüksek Okulu'nda gerçekleştirilecektir.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2018 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • Antalya Kadın Müzesi