Hekim Hastane Personeli ile Hasta ve Hasta Yakını İlişkileri Eğitimi

19 Ekim 2017 Perşembe

Sağlık hizmetlerine ilişkin tatminin sağlanması ve algılanan kalitenin yükseltilmesinde sağlık hizmeti sunanlar ile hasta ve hasta yakınları arasındaki iletişimin rolü çok önemlidir. Hastalarla iletişim denildiğinde kişilerarası iletişimin temel ilkelerinin hasta ile iletişimde de etkili olduğu kabul edilmektedir. Ancak hasta ile iletişim normal koşullardaki diğer bireylerle iletişim kurmaktan farklıdır. Hizmeti sunan iletişim kodlarını ne denli başarılı aktarırsa zor olarak nitelenen kişilerin buna geribildirimleri de o denli olumlu olmaktadır.


Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında “Hekim Hastane Personeli ile Hasta ve Hasta Yakını İlişkileri Eğitimi” 06 Aralık 2017 Odamız Eğitim Salon'unda gerçekleştirilecektir.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2018 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • Antalya Kadın Müzesi