Etkinlik Takvimi

Tarihi24 Ocak 2017 Salı
BaşlıkTS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi
Açıklama

Günümüz rekabet ortamında ürün ve hizmet alanındaki yenilikler yerleşik performans düzeylerinin yeniden tanımlanmasına yol açmaktadır. Başarılı işletmeler için müşterilerin gereksinimlerini yönetmek vet markalarını korumak açısından şikayet yönetim sistemini kurmak önemli bir gerekliliktir. Bu standart, müşteri şikayetlerini başarılı bir şekilde ele almanın kilit gerekliliklerini belirtir ve işletmenizde müşteri memnuniyetsizliği ile başa çıkmanıza yardımcı olur.

Odamız, Türk Standartları Enstitüsü işbirliği ile “TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi” düzenlenmiştir.
 
Eğitimlerimize katılmak isteyenler Odamız web sayfası (www.atso.org.tr) üzerinden online olarak başvuru ve ödeme işlemlerini gerçekleştirmeleri gerekmektedir. Eğitimlerimizde katılımcı sayısının sınırlı olması ve kayıtlarda başvuru sırasının dikkate alınması nedeniyle öncelikle online başvuruda bulunmanız tavsiye edilmektedir.

 

Eğitmen       : TSE EĞİTMENİ

Tarih            : 23-24 Ocak 2017

Saat             : 09:30 – 17:00 

Yer               : ATSO Eğitim Salonu 4. Kat

Katılım Payı :  Odamız üye/üye çalışanı için 120 TL, üye olmayan katılımcı için 200 TL’dir.

 

Daha geniş bilgi için:

Eğitim Müdürlüğü

Dilek Katırcı /Tel:314 37 49

Hasibe Ayaz/Tel:314 37 51


« Geri Dön

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2017 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • Antalya Kadın Müzesi
  • Fuar