Etkinlik Takvimi

Tarihi24 Mart 2017 Cuma
BaşlıkMüşteri Hizmetleri,Halkla İlişkiler ve Pazarlama İletişimi Eğitimi
Açıklama

Özellikle müşteri ile yüz yüze gelinen sektörlerde, başarının, büyük oranda müşteri ile kurulan başarılı iletişime bağlı olduğu bilinmektedir. Müşteri ilişkilerinin üst düzey iletişim becerisine dönüştürülmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması gerekmektedir. Bununla birlikte, halkla ilişkiler ve pazarlama iletişimi müşteri memnuniyetinin sağlanmasında önemli rol oynamaktadır. Müşteri memnuniyetini sağlayabilmek ve koruyabilmek profesyonel bir hizmet anlayışı ile mümkündür.

Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında “Müşteri Hizmetleri, Halkla İlişkiler ve Pazarlama İletişimi Eğitimi” gerçekleştirilecektir.

Eğitime katılmak isteyenler; Odamız web sayfası (www.atso.org.tr) üzerinden online olarak başvuru ve ödeme işlemini gerçekleştirmeleri gerekmektedir. Eğitimde, katılımcı sayısının sınırlı olması ve kayıtlarda başvuru sırasının dikkate alınması nedeniyle öncelikle online başvuruda bulunmanız tavsiye edilmektedir.

 

Eğitmen       : Dr.Zeynep LEMBET

Tarih            : 24 Mart 2017

Saat             : 09.30 – 17:00 

Yer          : ATSO Eğitim Salonu  

Katılım payı  :  30 TL

 

 Daha geniş bilgi için:

 Eğitim   Müdürlüğü

 Anıl Işıldağ  /Tel:  314 37 47

 Dilek Katırcı /Tel: 314 37 49

 Hasibe Ayaz/Tel: 314 37 51

 

 

 

 

 

 

 


« Geri Dön

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2017 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • Antalya Kadın Müzesi