Etkinlik Takvimi

Tarihi10 Mart 2017 Cuma
BaşlıkMüşteri Şikayetleri ile Başa Çıkma Teknikleri Eğitimi
Açıklama

Etkin yönetimin koşullarından birisi de, müşteri şikayetleri ile karşılaştığımızda, izlememiz gereken yöntemleri bilip bunları başarı ile uygulamaktır. Söz konusu eğitim ile müşteri (insan) kavramından yola çıkarak, davranışlar ile bütünleşen bir süreçte sadece satış değil, satışa destek ve operasyon açısından çözüm sağlayan elemanların yönetilmesi, verim alınması ve karlılığa ulaşırken müşteriyi de kaybetmeden yönetim modelleri oluşturulması amaçlanmıştır.

Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında “Müşteri Şikayetleri İle Başa Çıkma Teknikleri Eğitimi” gerçekleştirilecektir.

Eğitime katılmak isteyenler; Odamız web sayfası (www.atso.org.tr) üzerinden online olarak başvuru ve ödeme işlemini gerçekleştirmeleri gerekmektedir. Eğitimde, katılımcı sayısının sınırlı olması ve kayıtlarda başvuru sırasının dikkate alınması nedeniyle öncelikle online başvuruda bulunmanız tavsiye edilmektedir.

 

Eğitmen       :Selin GÜNSEV

Tarih            : 10 Mart 2017

Saat             : 09.30 – 17:00 

Yer               : Antalya Kültür Sanat Eğitim Salonu / Elmalı Mah. Şehit Binbaşı T. Cengiz Toytunç    Cad.     No: 60  (ATSO Eski Hizmet Binası)

Katılım payı  :  30 TL

  

 Daha geniş bilgi için:

 Eğitim   Müdürlüğü

 Anıl Işıldağ  /Tel:  314 37 47

 Dilek Katırcı /Tel: 314 37 49

 Hasibe Ayaz/Tel: 314 37 51

 


« Geri Dön

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2017 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • Antalya Kadın Müzesi
  • Fuar