ATSO Kurumsal Kimliğini Yeniliyor

6 Ocak 2010 Çarşamba

Antalya Ticaret ve Sanayi Odası tarafından kurumsal kimlik yenileme çalışması kapsamında düzenlenen konkurda (yarışma) ön değerlendirme sonucu 5 ajans konkura katılmaya hak kazandı.


ATSO Kurumsal Kimliğini Yeniliyor

ATSO Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Osman BUDAK, Yakın Doğu Ünv. Güzel Sanatlar Fak. Öğretim Üyesi Yrd.Doç.Dr.Erdal AYGENÇ, A.Ü.Güzel Sanatlar Fak. Grafik Bölümü Öğr. Elemanı Öğr.Görv.Tülin CANDEMİR, A.Ü. Güzel Sanatlar Fak. Grafik Bölümü Öğr. Görevlisi Öğr. Görv.Süleyman ÖZDERİN, Akdeniz Reklamcılar Derneği Başkanı Cihan İŞBAŞI, Antalya Reklamcılar Derneği Başkanı  Adnan YAŞKEÇELİ, Antalya Matbaa Sanayicileri Derneği Başkanı  K.Ruhi ŞAHİN’den oluşan Seçici Kurul 5 Ocak 2010 tarihinde yaptığı toplantıda konkura dosya teslim eden 17 ajansın sunumlarını değerlendirerek kısa liste ajanslarını belirledi.

Yapılan inceleme sonunda konkura katılmaya hak kazanan ajanslar:
1.BMT Matbaacılık Reklamcılık Mim.Müh.San.Ltd.Şti.
2.Fikribir Görsel İletişim Reklam Medya ve Tic.Ltd. Şti.
3.Grafikçi Grafik Tasarım Matb.Rekl.Trz.San.Ltd.Şti.
4.Özlem Ertanrıkulu-Hayal Kutusu Reklam Ajansı
5.Yedi Reklam Tanıtım Org.Matb.Trz.ve Tic.Ltd.Şti.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan ATSO Başkanı Çetin Osman Budak, ATSO olarak 2010 yılını “Markalaşma Yılı” olarak belirlediklerini hatırlatarak, “ATSO Kurumsal Kimlik Konkuru”nun bu ana hedefin ilk adımını oluşturduğunu söyledi.

ATSO’nun kurumsal kimlik yapılanmasını güçlendirme yönünde önemli bir adım atıldığını belirten Budak, “ATSO Kurumsal Kimlik Konkuru’nun markalaşma sürecindeki en önemli araçlardan birisi olduğunu düşünüyoruz” dedi.

ATSO kurumsal kimlik çalışmasını başlatırken, asıl amaçlarının Antalya için örnek bir çalışma ortaya koymak olduğunu vurgulayan Budak şöyle konuştu;
“Bu çalışma ile bir taraftan Antalya’da bütün kurumlara ve firmalarımıza bu çalışmanın önemini göstermek istiyoruz. Diğer taraftan ise ajanslarımızın, sektörümüzün gücünü ve potansiyelini bütün kamuoyuna göstermeyi hedefliyoruz. Turizmin başkenti olan Antalya’da firmalarımızın markalaşması ve tanıtım en önemli konulardan birisidir. Antalya’nın bu alanda Türkiye’ye örnek olması gerekir. Bu sektörde birçok işin Antalya değil, İstanbul firmalarına gittiğini biliyoruz.  Oysa biz, bu çalışmaların Antalya firmaları tarafından yapılması gerektiğine inanıyor ve birçok işimizde kendi üyelerimizin öne çıkmasını arzu ediyoruz. Bu konuda bazen kendi içimizde de eleştiri alıyoruz, ama buna rağmen yaptığımızın doğru olduğuna inanıyoruz. Ajanslarımız, Antalya markasının şekillenmesinde, Antalya’nın tanıtımında çok daha güçlü bir rol oynamak zorundadır. Bu yarışma bu açıdan önemlidir. Kurumsal kimlik çalışmamızın Odamızın geleceğine yapılan en önemli yatırımlardan birisi olacağına inanıyorum.”

ATSO Basın Müdürlüğü

 

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2019 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • Yörex
  • Growtech