Müşteri İletişimi ve İlişkileri Yönetimi Eğitimi

1 Nisan 2019 Pazartesi

Müşteri ilişkileri yönetimi, gittikçe artan rekabet ortamı içerisinde işletmelerin müşterileri bulması, bu müşterileri elde tutması, onları işletmeye sadık müşteriler haline getirmesi ve bu müşterilerle kurulan ilişkilerdeki karlılık oranlarının arttırılması için bir araç niteliğine dönüşmüştür. Özellikle müşteri ile yüz yüze gelinen sektörlerde, başarının, büyük oranda müşteri ile kurulan başarılı iletişime bağlı olduğu bilinmektedir. Söz konusu eğitim ile müşteri ilişkilerinin üst düzey iletişim becerisine dönüştürülmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması amaçlanmaktadır.



Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında “Müşteri İletişimi ve İlişkileri Yönetimi Eğitimi” 26 Nisan 2019 tarihinde Odamız Antalya Kültür Sanat Eğitim Salon'unda gerçekleştirilecektir.

Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

 

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2019 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • Yörex