Müşteri Memnuniyeti Eğitimi

22 Nisan 2010 Perşembe

Odamız “ATSO AKADEMİ” eğitim hizmetleri çerçevesinde Türk Standartları Enstitüsü işbirliği ile “MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ” konusunda üyelerimiz, üye çalışanlarımız ve genel katılıma açık eğitim gerçekleştirilecektir.


Günümüz rekabet ortamında ürün ve hizmet alanındaki yenilikler yerleşik performans düzeylerinin yeniden tanımlanmasına yol açmaktadır. Müşteri memnuniyetine önem vermek, başarılı işletmeler için müşterilerin gereksinimlerini yönetmek ve markalarını korumak açısından önemli gerekliliklerden biridir.

Odamız “ATSO AKADEMİ” eğitim hizmetleri çerçevesinde Türk Standartları Enstitüsü işbirliği ile “MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ” konusunda üyelerimiz, üye çalışanlarımız ve genel katılıma açık eğitim gerçekleştirilecektir.

Detay bilgi için ATSO AKADEMİ EĞİTİM PROGRAMLARI bölümüne giriniz.

Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2021 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • İlan
  • LÖSEV
TS 10002