Eğitim ve Seminer Duyuruları

Müşteri Memnuniyeti Odaklı Yönetim Eğitimi
29 Haziran 2010 Salı - 30 Haziran 2010 Çarşamba


Günümüzde rekabet için sadece fiyatın düşük olması yeterli olmamaktadır. Eğer işletmeler, rakiplerine karşı önemli bir üstünlük sağlamak istiyorlarsa müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşım ile hizmetini devam ettirmesi gerekmektedir. Müşterinin hem alışveriş sırasında hem de sonrasında dikkate alınması maliyeti ne olursa olsun müşteri sadakatini sağlayarak maliyetleri fazlasıyla karşılayacaktır.

 

Odamız tarafından “ATSO AKADEMİ” çatısı altında devam eden eğitim programımız kapsamında bulunan Müşteri Memnuniyeti Odaklı Yönetim konusundaki eğitimimize üyelerimiz, üye çalışanlarımız davetli olup;  genel katılıma açık bir eğitim gerçekleştirilecektir.

 

Söz konusu eğitime, firmanızı temsilen katılmak isteyen üst-orta kademe yönetici veya çalışanların ekte sunulan   “Eğitim Başvuru Formu”nu doldurarak, dekont fotokopisi ile (katılımcı sayısı sınırlı olduğu için kayıtlarda başvuru sırası esas alınacaktır) Eğitim ve Kalite Müdürlüğü’ne iletilmesi hususunu bilgilerinize rica ederiz.

 

Eğitmen: M. Kemal GÜLTEKİN

 Tarih:       29 Haziran 2010

Saat:        09:30-17:00

Yer:         ATSO Eğitim Salonu 4. Kat    

Katılım Ücreti:  ATSO veznesine Odamız üye/üye çalışanı için 30 TL’dir        

 

 

 

Ek:    1. Eğitim Konu Alt başlıkları ve Eğitmen Özgeçmişi

          2. Eğitim Başvuru Formu

 

 



<< Eğitim ve Seminer DuyurularıGeri Dön

Hizmetlerimiz
Türkiye Odalar ve Borsalar BirliğiTürk Patent EnstitüsüKadın Girişimciler KuruluGenç Girişimciler KuruluBatı Akdeniz Ekonomisini Geliştirme VakfıAntalya AB Bilgi BürosuEnterprise Europe Network
Her hakkı saklıdır.© 2021 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları
  • Antalya Kültür Sanat
  • Antalya the Destination
  • İlan
TS 10002